Sunday, September 22, 2013

Lama tidak berkunjung...

It has been ages I didn't update my blog. And there were so many pictures yang dah lama2 I simpan je dalam folder. All the previous updates I did before banyak yang I dah deleted. The reason why...so many things yang buat I akan teringat peristiwa2 lama:( Ok, let's cheer up with some of them!
Ini adalah nasi tumpang. First I got to know about this from my colleague who is Kelantanese. Ever since that, this is a must whenever I go back to my hometown. Gambar ni ehsan masa Hari Raya baru2 ni, taken at my auntie's place in Kota Bharu.
Sapa tak kenal ni, keropok lekor Terengganu:) When we balik kampung, we will make sure our journey back to KL kena lalu ikut Terengganu. Terengganu is our faveret pit stop. Kena singgah Kedai Keropok Delima kat Chendor (sempadan Kemaman/Cherating) mmg keropok dia sedap!
And this is Pasar Besar Siti Khadijah Kota Bharu, Kelantan. After ages tak pijak pasar ni, 2 hari sebelum raya I buat lawatan. Dan hasil lawatan sangat2lah memberangsangkan. Banyak makanan tewww

No comments: